close



You and me. We used to be together, Every day together always~
你和我, 我們一直在一起, 每一天都在一起....永遠在一起
I really feel. I'm losing my best friend. I can't believe, This could be the end~
我真的感覺到, 我正失去我最好的朋友, 我不敢相信, 這就是我們的結局
It looks as though, you're letting go, And if it's real, Well I don't want to know.
看起來像是....你放棄了我, 如果這是事實 ,我不想知道
Don't speak I know just what you're saying So please stop explaining
Don't tell me 'cause it hurts
Don't speak I know what you're thinking I don't need your reasons
Don't tell me 'cause it hurts
別說 我知道你現在想說什麼 所以請別再對我解釋 別告訴我,因為這讓我傷心
別說 我知道你現在在想什麼 我不想聽你的理由 別告訴我,因為這讓我傷心

Our memories They can be inviting But some are altogether mighty frightening
我倆的回憶 它們依舊令我嚮往 但有些我仍不敢去想
As we die, both you and I With my head in my hands, I sit and cry (*)
當我倆的感情逝去---你和我 我只能坐在地上掩面哭泣

It's all ending I gotta stop pretending who we are...
You and me I can see us dying ... are we? (*)
一切都結束了 , 我也不該再騙自己---我們到底算什麼
妳和我 , 我可以看到我們的感情漸漸地逝去,還是"我們的"嗎?





arrow
arrow
    全站熱搜

    丁丁醬 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()